KELAS | 4K3 |
HARI | Isnin |
TARIKH | 02 Ogos 2010 |
MASA | 07:05 - 08:15 |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
SUB TAJUK | Indeks Jisim Badan (BMI-for-age) |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Pengukur tinggi, penimbang berat, borang skor ujian SEGAK |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Sesi pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan lancar. 80% pelajar dapat menilai komposisi badan. |
KELAS | 5MPV |
HARI | Isnin |
TARIKH | 02 Ogos 2010 |
MASA | 10:20 - 12:40 |
MATA PELAJARAN | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
TAJUK | Modul Pentaksiran 09: Pemasangan dan Menservis Komputer |
SUB TAJUK | KMMPED 32: Memasang Perkakasan Komputer |
OBJEKTIF | Supaya pelajar-pelajar dapat melakukan kemahiran seperti yang dicatat dalam borang penskoran individu. |
AKTIVITI |
|
ABM | Borang penskoran individu, komputer. |
NILAI | Bantu membantu, bekerjasama, kebersihan, disiplin |
REFLEKSI | Proses pentaksiran berjalan dengan baik. 10 orang pelajar berjaya ditaksir dan kesemuanya kompeten. |
SELASA
KELAS | 5MPV |
HARI | Selasa |
TARIKH | 03 Ogos 2010 |
MASA | 09:45 - 12:05 |
MATA PELAJARAN | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
TAJUK | Modul Pentaksiran 09: Pemasangan dan Menservis Komputer |
SUB TAJUK | KMMPED 32: Memasang Perkakasan Komputer |
OBJEKTIF | Supaya pelajar-pelajar dapat melakukan kemahiran seperti yang dicatat dalam borang penskoran individu. |
AKTIVITI |
|
ABM | Borang penskoran individu, komputer. |
NILAI | Bantu membantu, bekerjasama, kebersihan, disiplin |
REFLEKSI | Proses pentaksiran berjalan dengan baik. 10 orang pelajar berjaya ditaksir dan kesemuanya kompeten untuk hari ini. Ke semua pelajar seramai 24 orang sudah berjaya ditaksir untuk aspek ni. |
RABU
KELAS | 4K5, 5K8 |
HARI | Rabu |
TARIKH | 04 Ogos 2010 |
MASA | 07:05 - 08:15 (4K5) 08:15 - 09:25 |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
SUB TAJUK | Indeks Jisim Badan (BMI-for-age) |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Pengukur tinggi, penimbang berat, borang skor ujian SEGAK |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Sesi pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan lancar. 70% pelajar dapat menilai komposisi badan untuk kedua- dua kelas |
KHAMIS
KELAS | 5K4 |
HARI | Khamis |
TARIKH | 05 Ogos 2010 |
MASA | 08:15 - 09:25 |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
SUB TAJUK | Indeks Jisim Badan (BMI-for-age) |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Pengukur tinggi, penimbang berat, borang skor ujian SEGAK |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Sesi pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan lancar. 80% pelajar dapat menilai komposisi badan. |
KELAS | 5MPV |
HARI | Khamis |
TARIKH | 05 Ogos 2010 |
MASA | 09:45 - 10:55 |
MATA PELAJARAN | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
TAJUK |
|
SUB TAJUK | Unit 11.2 : Keusahawanan |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Modul MPED, modul keusahawanan |
NILAI | Bantu membantu, bekerjasama, kebersihan, disiplin |
REFLEKSI | Proses pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan baik. 50% pelajar dapat mengetahui tentang rancangan perniagaan. |
JUMAAT
KELAS | 5K1 |
HARI | Jumaat |
TARIKH | 06 Ogos 2010 |
MASA | 07:05 - 08:15 |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
SUB TAJUK | Indeks Jisim Badan (BMI-for-age) |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Pengukur tinggi, penimbang berat, borang skor ujian SEGAK |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Sesi pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan lancar. 80% pelajar dapat menilai komposisi badan. |
KELAS | 5MPV |
HARI | Jumaat |
TARIKH | 06 Ogos 2010 |
MASA | 09:40 - 10:40 |
MATA PELAJARAN | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
TAJUK |
|
SUB TAJUK | Unit 11.2 : Keusahawanan |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Modul MPED, modul keusahawanan |
NILAI | Bantu membantu, bekerjasama, kebersihan, disiplin |
REFLEKSI | Proses pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan baik. Hanya 40% pelajar sahaja yang dapat memikirkan rancangan untuk melakukan perniagaan. Kebanyakan pelajar masih tidak tahu apa yang hendak dirancangkan dalam melakukan kerja kursus keusahawanan. |
0 comments:
Post a Comment