KELAS | 4K3 |
HARI | Isnin |
TARIKH | 30 Ogos 2010 |
MASA | 07:05 - 08:05 |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Borang skor ujian segak. |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Sesi pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan baik. Pelajar dapat mengira skor yang diperolehi masing-masing dalam ujian SEGAK dan mengetahui gred yang diperolehi. |
KELAS | 5MPV |
HARI | Isnin |
TARIKH | 30 Ogos 2010 |
MASA | 09:50 - 11:50 |
MATA PELAJARAN | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
TAJUK | Modul Pentaksiran 08: Mengesan Kerosakan dan Membaikpulih Peralatan Elektrik Domestik |
SUB TAJUK | KMMPED 29: Mengesan kerosakan peralatan elektrik domestik KMMPED 30: Mengganti komponen yang rosak. KMMPED 31: Menguji kefungsian peralatan elektrik domestik. |
OBJEKTIF | Supaya pelajar-pelajar dapat melakukan kemahiran seperti yang dicatat dalam borang penskoran individu. |
AKTIVITI |
|
ABM | Borang penskoran individu |
NILAI | Bantu membantu, bekerjasama, kebersihan, disiplin |
REFLEKSI | Proses pentaksiran berjalan dengan baik. Tetapi hanya 2 orang pelajar sahaja dapat ditaksir kerana kesuntukan masa. Pelajar ini ditaksir untuk 4 peralatan sahaja yang berasaskan elemen pemanas dan motor. Mereka membuat laporan mengikut format yang ada pada kertas yang diedarkan guru selepas membaik pulih untuk memastikan mereka kompeten dalam aspek ini. |
SELASA
31 Ogos 2010 |
CUTI UMUM HARI KEBANGSAAN |
RABU
KELAS | 4K5, 5K8 |
HARI | Rabu |
TARIKH | 01 September 2010 |
MASA | 07:05 - 08:05 (4K5) 08:05 - 09:05 (5K8) |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Borang skor ujian segak. |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Sesi pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan baik. Pelajar dapat mengira skor yang diperolehi masing-masing dalam ujian SEGAK dan mengetahui gred yang diperolehi. Cuma,ada sebilangan pelajar yang memerlukan bimbingan guru untuk mengira skor terutama dari kelas 4K5. Begitu juga dengan keas 5K8. |
KHAMIS
KELAS | 5K4 |
HARI | Khamis |
TARIKH | 02 September 2010 |
MASA | 08:05 - 09:05 |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Borang skor ujian segak. |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Sesi pengajaran dan pembelajaran berjalan dengan baik. Pelajar dapat mengira skor yang diperolehi masing-masing dalam ujian SEGAK dan mengetahui gred yang diperolehi. |
KELAS | 5MPV |
HARI | Khamis |
TARIKH | 02 September 2010 |
MASA | 09:20 - 10:20 |
MATA PELAJARAN | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
TAJUK | Modul Pentaksiran 08: Mengesan Kerosakan dan Membaikpulih Peralatan Elektrik Domestik |
SUB TAJUK | KMMPED 29: Mengesan kerosakan peralatan elektrik domestik KMMPED 30: Mengganti komponen yang rosak. KMMPED 31: Menguji kefungsian peralatan elektrik domestik. |
OBJEKTIF | Supaya pelajar-pelajar dapat melakukan kemahiran seperti yang dicatat dalam borang penskoran individu. |
AKTIVITI |
|
ABM | Borang penskoran individu |
NILAI | Bantu membantu, bekerjasama, kebersihan, disiplin |
REFLEKSI | Proses pentaksiran berjalan dengan baik. 4 orang pelajar sahaja dapat ditaksir kerana kesuntukan masa. Pelajar ini ditaksir untuk peralatan yang berasaskan elemen pemanas dan motor. Mereka membuat laporan mengikut format yang ada pada kertas yang diedarkan guru selepas membaik pulih untuk memastikan mereka kompeten dalam aspek ini. Kebanyakan pelajar telah kompeten untuk aspek ini kerana guru telah mengadakan pentaksiran pada kelas petang untuk hari isnin, rabu dan khamis. |
JUMAAT
KELAS | 5K1 |
HARI | Jumaat |
TARIKH | 03 September 2010 |
MASA | 07:05 - 08:05 |
MATA PELAJARAN | PJK |
TAJUK | SEGAK- Ujian Kecergasan |
OBJEKTIF | Supaya pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | Borang skor ujian segak. |
NILAI | Bangga dengan diri sendiri |
REFLEKSI | Pelajar dapat mengira skor yang diperolehi masing-masing dalam ujian SEGAK dan mengetahui gred yang diperolehi. |
KELAS | 5MPV |
HARI | Jumaat |
TARIKH | 03 September 2010 |
MASA | 09:40 10:40 |
MATA PELAJARAN | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
TAJUK | Modul Pentaksiran 08: Mengesan Kerosakan dan Membaikpulih Peralatan Elektrik Domestik |
SUB TAJUK | KMMPED 29: Mengesan kerosakan peralatan elektrik domestik KMMPED 30: Mengganti komponen yang rosak. KMMPED 31: Menguji kefungsian peralatan elektrik domestik. |
OBJEKTIF | Supaya pelajar-pelajar dapat melakukan kemahiran seperti yang dicatat dalam borang penskoran individu. |
AKTIVITI |
|
ABM | Borang penskoran individu |
NILAI | Bantu membantu, bekerjasama, kebersihan, disiplin |
REFLEKSI | Proses pentaksiran berjalan dengan baik. 3 orang pelajar yang terakhir berjaya ditaksir. Mereka membuat laporan mengikut format yang ada pada kertas yang diedarkan guru selepas membaik pulih untuk memastikan mereka kompeten dalam aspek ini. Kerja pentaksiran selesai untuk semua pelajar tingkatan 5 ini. |
0 comments:
Post a Comment