ISNIN
Kelas | 4 MPV |
Tarikh | 15 Ogos 2011 |
Masa | 01:45 – 02:45 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 03: Melakar dan menyambung litar bekalan kuasa. |
Sub Tajuk | KMMPED 13: Menyambung litar bekalan kuasa pengatur voltan DC pada papan jalur. KMMPED 14: menguji kefungsian bekalan kuasa pengatur voltan DC. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Peralatan memateri, palam 3 pin, meter pelbagai. |
Nilai | Disiplin, rajin, hormat menghormati, kebersihan. |
Refleksi | Sambungan kerja amali memateri dilakukan oleh pelajar yang belum menyiapkan projek litar. Pelajar yang sudah menyiapkan projek litar ditaksir oleh guru untuk KMMPED 13 dan 14. Hanya 2 orang berjaya ditaksir dan kompeten. |
Kelas | 5 MPV |
Tarikh | 15 Ogos 2011 |
Masa | 03:50 – 04:40 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 10: Pengurusan Keusahawanan |
Sub Tajuk | KMMPED 36: Menyediakan folio pengurusan perniagaan. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Modul Keusahawanan. |
Nilai | Disiplin, kerjasama, yakin dengan diri, bantu membantu. |
Refleksi | Kerja kursus untuk modul pentaksiran 10 dilakukan pelajar. Ada juga sebilangan pelajar yang masih samar memikirkan apa yang hendak dirancang dalam perniagaan. Guru membantu pelajar dalam memikirkan rancangan perniagaan yang mereka hendak lakukan.. |
SELASA
Kelas | 5 MPV |
Tarikh | 16 Ogos 2011 |
Masa | 12:45 – 01:45, 04:15 – 05:05 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 10: Pengurusan Keusahawanan |
Sub Tajuk | KMMPED 36: Menyediakan folio pengurusan perniagaan. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Modul Keusahawanan. |
Nilai | Disiplin, kerjasama, yakin dengan diri, bantu membantu. |
Refleksi | Kerja kursus untuk modul pentaksiran 10 dilakukan pelajar. Pelajar mula melakukan folio pengurusan perniagaan dengan bimbingan guru. |
Kelas | 4 MPV |
Tarikh | 16 Ogos 2011 |
Masa | 01:45 – 02:45 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 03: Melakar dan menyambung litar bekalan kuasa. |
Sub Tajuk | KMMPED 13: Menyambung litar bekalan kuasa pengatur voltan DC pada papan jalur. KMMPED 14: menguji kefungsian bekalan kuasa pengatur voltan DC. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Peralatan memateri, palam 3 pin, meter pelbagai. |
Nilai | Disiplin, rajin, hormat menghormati, kebersihan. |
Refleksi | Sambungan kerja amali memateri dilakukan oleh pelajar yang belum menyiapkan projek litar. Pelajar yang sudah menyiapkan projek litar ditaksir oleh guru untuk KMMPED 13 dan 14. Hanya 4 orang berjaya ditaksir dan kompeten. |
RABU
Kelas | 4 MPV |
Tarikh | 17 Ogos 2011 |
Masa | 12:45 – 01:45, 03:25 – 04:15 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 03: Melakar dan menyambung litar bekalan kuasa. |
Sub Tajuk | KMMPED 13: Menyambung litar bekalan kuasa pengatur voltan DC pada papan jalur. KMMPED 14: menguji kefungsian bekalan kuasa pengatur voltan DC. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Peralatan memateri, palam 3 pin, meter pelbagai. |
Nilai | Disiplin, rajin, hormat menghormati, kebersihan. |
Refleksi | Sambungan kerja amali memateri dilakukan oleh pelajar yang belum menyiapkan projek litar. Pelajar yang sudah menyiapkan projek litar ditaksir oleh guru untuk KMMPED 13 dan 14. Seramai 13 orang pelajar berjaya ditaksir dan semuanya kompeten. |
KHAMIS
Kelas | 4 MPV |
Tarikh | 18 Ogos 2011 |
Masa | 01:45 – 02:45 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 03: Melakar dan menyambung litar bekalan kuasa. |
Sub Tajuk | KMMPED 13: Menyambung litar bekalan kuasa pengatur voltan DC pada papan jalur. KMMPED 14: menguji kefungsian bekalan kuasa pengatur voltan DC. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Palam 3 pin, meter pelbagai. |
Nilai | Disiplin, rajin, hormat menghormati, kebersihan. |
Refleksi | Proses pentaksiran berjalan dengan lancar. Pelajar yang sudah menyiapkan projek litar ditaksir oleh guru untuk KMMPED 13 dan 14. Seramai 5 orang berjaya ditaksir dan kompeten. Semua pelajar sudah selesai melaksanakan projek bekalan kuasa pengatur voltan dan berjaya ditaksir. |
Kelas | 5 MPV |
Tarikh | 18 Ogos 2011 |
Masa | 03:25 – 05:05 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 10: Pengurusan Keusahawanan |
Sub Tajuk | KMMPED 36: Menyediakan folio pengurusan perniagaan. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Modul Keusahawanan. |
Nilai | Disiplin, kerjasama, yakin dengan diri, bantu membantu. |
Refleksi | Sambungan perlaksanaan kerja kursus untuk modul pentaksiran 10 dilakukan pelajar. Pelajar masih memerlukan bimbingan guru untuk melakukan folio ini. Rata-rata pelajar masih samar-samar apa yang mereka perlu lakukan untuk seterusnya. |
JUMAAT
Kelas | 4 MPV |
Tarikh | 19 Ogos 2011 |
Masa | 02:00 – 02:50 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 03: Melakar dan menyambung litar bekalan kuasa. |
Sub Tajuk | Litar Bekalan Kuasa Pengatur Voltan DC |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Borang Penskoran individu, borang tuntutan barang habis guna,fail individu |
Nilai | Disiplin, rajin, hormat menghormati, kebersihan. |
Refleksi | Proses pengemaskinian berjalan dengan lancar. Pelajar menyelesaikannya dengan mudah dan cepat. Fail masing-masing dikemaskini. |
Kelas | 5 MPV |
Tarikh | 19 Ogos 2011 |
Masa | 04:35 – 05:10 petang |
Mata Pelajaran | Menservis Peralatan Elektrik Domestik |
Tajuk | Modul Pentaksiran 10: Pengurusan Keusahawanan |
Sub Tajuk | KMMPED 36: Menyediakan folio pengurusan perniagaan. |
Objektif | Supaya pelajar dapat:
|
Aktiviti |
|
ABM | Modul Keusahawanan. |
Nilai | Disiplin, kerjasama, yakin dengan diri, bantu membantu. |
Refleksi | Proses pelaksanaan kerja kursus pengurusan keusahawanan berjalan dengan lancar. Kelas terkawal. Walau bagaimanapun, pelajar masih belum berjaya menyiapkan folio ini. |
0 comments:
Post a Comment